B2B PL > Kategorie > Gospodarka i nauka

Gospodarka i nauka

PONAD 20.000 imprez w roku!

Kategoria ta zawiera największe wydarzenia naukowe i gospodarcze jakie się odbywają w Polsce. Zaszeregowaliśmy tu tematyczne prelekcje, wykłady popularnonaukowe, targi, spotkania, konferencje, gale biznesowe, wiece czy manifestacje.

Poniżej prezentujemy przkładowe rekordy z kategorii GOSPODARKA i NAUKA.

Więcej danych jak też najświeższe wydarzenia z tej kategorii możecie Państwo znaleźć w naszej wyszukiwarce pod adresem szukaj.coigdzie.pl

Wydarzenia gospodarcze i naukowe

co?

Tour Salon 2010

gdzie? Międzynarodowe Targi Poznańskie
60-734 Poznań, ul. Głogowska
data od: 2010-10-20
do: 2010-10-23
opis

21 edycja największych targów turystycznych w PolsceTargi turystyczne podobnie jak w ubiegłym roku potrwają cztery dni. Dwa pierwsze dni przeznaczone będą dla profesjonalistów, a kolejne dwa dla szerokiej publiczności. Taka formuła gwarantuje wszystkim zgromadzonym skorzystanie z tego, co ich najbardziej interesuje: nawiązania intratnych kontaktów biznesowych, spotkania się z braną, zobaczenia nowości oraz najnowszych trendów w turystyce.



Szeroki wachlarz branż
Podobnie jak w ubiegłym roku goście natkną się na dobrze znane i lubiane ekspozycje tj. "WYSPA Zdrowia" gdzie zaprezentowane zostaną najnowsze oferty obiektów SPA i wellness, uzdrowisk, sanatoriów i hoteli. Będzie tu można porozmawiać ze specjalistami, zobaczyć pokazy różnych technik masażu czy wziąć udział w konkursach z nagrodami. Organizatorzy nie rezygnują także z perełek poprzedniej edycji, wydarzenia takie jak: "Turystyka Biznesowa" - prezentacja obiektów z salami konferencyjnymi,
centrów konferencyjnych i sprzętu do ich obsługi oraz ,,Turystyka Aktywna", czy też ,,Ekspozycja Autokarów" na pewno zajmą ważne miejsce w programie TOUR SALONU 2010. Ponadto do programu zostanie wprowadzonych kilka nowości w tym np. PORT LOTNICZY TOUR SALON, czyli ekspozycja lotnisk i przewoźników lotniczych.
TOUR SALON to miejsce gdzie spotykają się wszystkie polskie i wiele zagranicznych regionów, to promocja produktu turystycznego - zarówno w świadomości Polaków, jak i gości z zagranicy.

Na targach merytorycznie
Podczas targów odbędzie się szereg konferencji, spotkań i seminariów m.in.: popularna konferencja sektora MICE, konferencja w ramach nowej przestrzeni specjalnej PORT LOTNICZY TOUR SALON, pakiet konferencji Mazowsza, czyli tegorocznego Regionu Partnerskiego. Nowością będzie konferencja przygotowana przez portal Allegro otowakacje.pl pod intrygującym tytułem: "Jak skutecznie stracić klienta w turystyce".

Biznesowe "swatanie"
Za pośrednictwem wdrożonego przez MTP i cieszącego się rosnącym
zainteresowaniem programu Business Planner, tylko podczas poprzedniej edycji umówionych zostało ponad 400 spotkań biznesowych. Business Planner to prosta metoda na zaangażowanie spotkania profesjonalnego zwiedzającego z wystawcą.
Silna i efektywna promocja naszego kraju Poza możliwościami, które Tour Salon daje wystawcom oraz zwiedzającym, przyczynia się on tak?e do promowania walorów naszego kraju za granicą i tym
samym pomaga budować markę i wizerunek Polski, jako miejsca nieskażonego, posiadającego swój wyjątkowy charakter i coraz mocniej plasującego się na turystycznej mapie Europy.
Rodzima oferta demonstrowana jest szczególnie silnie na nowatorskich warsztatach turystyki kwalifikowanej Discover Poland. Taka forma promocji cieszy się coraz większą popularnością wśród touroperatorów z zagranicy, co potwierdza wzrost zainteresowania polską ofertą turystyki aktywnej i daje nadzieję na dalsze
upowszechnianie się naszego kraju, jako miejsca spędzania wakacji dla odbiorcy wymagającego i szukającego niestandardowych form wypoczynku.


link do imprezy »
« powrót